Buddha en ik

Hoi!

Vanwege mijn twee bezoekjes aan Buddhistische tempels met iets van 200 foto's zet ik maintenant (ja, ook mijn Frans gaat hier vooruit) een aantal goede plaatjes online!

Beelden zeggen nog altijd meer dan woorden, dus genoeg over de tempels!

Wat ik jullie ook niet wil onthouden is:

- Stelletjes lopen hier iets te vaak in dezelfde kleding
- Vrijdag is omgedoopt tot een 'rare -dingen-eet-dag', gisteren hebben we rare kauwgom-achtige varkens ingewanden opgegeten
- Ondanks dat ik op een vrouwenuniversiteit zit ontmoet ik toch wel wat Koreaanse kerels! Gisteren was ik het middelpunt van bellangstelling bij een groep van 20 Koreaanse studenten, hi-la-risch!
- Oja, Marloe betekent in het Koreaans 'full base' bij baseball. Laat dat nu een heel populaire sport zijn hier!
- Bij de McDonalds kwakt iedereen zijn patat op het dienblad, want eten doe je samen. ALLES deel je! Soms krijg je per groep 1 glas water. Ieeeehl
- Rutger moet zijn naam veranderen als hij ooit naar Korea gaat. Het eerste wat mijn buddy, Yu-Jin, vroeg toen ik zijn naam noemde was 'heeft hij ook een Amerikaanse naam?'(alle Koreanen hebben een Amerikaanse naam voor het gemak..!)

Groetjes! (en Anneke, je krijgt de groenten terug!)

(door de traagheid van Youtube, deze keer alleen een slecht Koreans hitje)

Reacties

Reacties

Feike

Ik en mijn vriendin gaan ook samen een matchend fietspak en stalen ros/pony aanschaffen.. tof hé!

Jonne

Jeej! Foto's! En alles delen? Geen land voor mij dus, mijn eten is van mij!

Rutger

Amerikaanse naam eh? Ruth Lee een idee misschien?

Sonja

Hier betekent Marloes 'unlucky'! hahaha
en iedereen deelt zn vreten hier ook.. echt apart..
Hier lopen mannen ook hand in hand en toen ik vroeg of ze dan homo waren werd ik raar aangekeken.. whatever! hahaha

Geen groente van Anneke vandaag! :P hahahah grapje

Anneke

Jeej groente!
Heb je het kotsendemeisjeverhaal al gehoord van Sonja whaha vast wel :P

Toedels en tot sinas!

Kusjes

David Brent

Boudha's zijn zwaar relaxt!
veel plezier!

xa

arjan

Jude

Mloee!
ben nu al benieuwd wat je volgende week vrijdag ga eten.. gefrituurde muizenpootjes? hmm.. sounds tasty ?!

x Judie

Inge

Ja, Iehlll dat varkensgebeuren lijkt me ECHT vies Marloes, dat had ik nou weer niet van je verwacht!
Noortje had idd een 'zus' in Amerika uit Korea, en die had ook een Amerikaanse naam, Sabina, maar ze heette eigenlijk heel anders:P
Kunnen ze jouw naam wel een beetje knap uitspreken?
XXX

Thon

super strakke toffe hit man! En ik ben ook wel in voor wat varkensingewanden:P, hmmmmm... Delicious

Ciao Have fun

xx

Lies

De foto's zien er mooi uit. Geniet van de mooie lente :D

Bram

Marloes, ik loop gewoon 3 verhalen van je achter...het is toch niet meer normaal...trouwens zelf al staand geslapen in metro?
En die header, tof man!

Greetz Bram

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!