Annyongi Kyeseyo Seoul!

Hoi iedereen! Hier even een kort berichtje van mij. Het is tijd om de koffer te pakken, en daarmee ook mijn laptop uit te zetten.
Morgenochtend vroeg vertrekken Moniek, Nicolette en ik richting Hong Kong. Daar zal ik Debbie en Stalla weer zien.

Het is hier een vreemde week geweest met veel afscheid. Gisteren zijn we voor de laatste keer uitgeweest in Sinchon en dat was voor iedereen die vandaag en morgen vertrekt eigenlijk een beetje een droevige bedoening.

Ik heb hier zoveel nieuwe mensen leren kennen en het leven in Zuid-Korea is zó anders dan in Nederland. Ik heb overigens nog niemand gehoord die graag naar huis toe wil. Zoals een Duits meisje het zei, je leeft hier in een soort 'bubble' ver weg van de realiteit. In Korea hebben ze namelijk nog nooit van stelen, geweld of vandalisme gehoord!

Ik heb wel weer zin om iedereen thuis te zien, maar ik ga Korea zeker heel erg missen!!!

Loek en Dita

Dat was nog een mooi stukje over Seoul: het afscheid.
De foto's spreken boekdelen. Mooi om dat thuis mee te mogen maken. Bijna ben je thuis, maar er staat je nog iets te wachten: Hong Kong! Nog even de bloemetjes daar buiten zetten (bedankt Tim Po). Goede reis!

Feike

Weet je wie echt in een 'bubble' leeft? http://www.wired.com/news/images/full/bubbleboy1_f.jpg

es

eerlijk gezegd ben ik blij als jullie echt allemaal weer thuis zijn hoor! maar geniet nog van de laatste week. Het is een mooie ervaring geweest...

Jonne

Tjah, maar hier kan je de borden lezen, duwen ouwe vrouwtjes je niet omver en zijn wij (je vaste reaguurders en andere vriendjes en vriendinnetjes)... Ook wel leuk...

...toch?

x

De buren de Graaf

Hoi Marloes, Je hebt niet veel van ons gehoord maar we hebben je wel steeds gevolgd.
Heel leuk hoe je ons allemaal op de hoogte hield van je belevenissen in woord en beeld, heel mooi en interessant gedaan, zo kregen we een beetje het idee hoe het er daar uitziet en hoe men daar leeft, vooral het eten was af en toe om niet te geloven.
nu nog even genieten in Hong Kong en dan weer naar huis, we wensen je een hele goede reis en tot ziens.

Groetjes Henk en Gré

Lous en jantine Jes

Hoi Marloes,

Wat is de tijd snel gegaan. Nog even en je bent weer hier. Genoten hebben wij van je grappige reisverhalen, de mooie foto's en hebben zo de indruk gekregen dat je het erg naar je zin hebt gehad.
We zullen het snel weten!!
Goeie reis, en geniet nog even van Hong-Kong

Tina

Marloesssssssss!!

Groetjes aan Debbie :P
En veel plezier tijdens het laatste stukje van de reis! Tot snel, als we weer eens ouderwets staan te beesten op een feestje ;)

X tina

lysette

fijn dat je zo"n geweldige tijd hebt gehad dat je stiekem nog niet echt naar huis wilt

geniet van je laatste dagen in hong kon en een fijne reis

tot in lwd!

Sonja

Jeeeeeej Marloes komt thuis! :D

irma en wim

Wij hebben alle verhalen gelezen!Prachtig geschreven.Mooie fotos.Dit vergeet je nooit meer.Tessa vond Hong-kong schitterend dus feest ze.Groetjes en tot ziens.

Kris

Loes tot snel!! Wel nog even optimaal genieten in Hong Kong hea!

Dita

Ze is weer thuis!!!!!!