Ik wil graag de groetjes doen aan....

Omdat ik deze week vooral van de zon en de regen heb genoten, flink wat alcoholische versnaperingen tot mij heb genomen en de meeste tijd heb doorgebracht op het dak van het International House (waar sindskort een relaxed bankstel staat, ik heb werkelijk geen idee wie dat heeft gedaan...pompidom) Wil ik dit bericht opvullen door even wat mensen de groetjes te doen(en zo hier en daar wat groenten)

Daarnaast ben ik naar het Cherry Blossom Festival geweest wat zorgde voor gezellige foto's, van zoveel bebloesemde bomen als aangeklede hondjes. Zelfs schoeisel was van de partij!

1. De groetjes aan Loek en Dita. Omdat ze zo gezellig bij de webcam voorbij komen:

2. De groenten aan Sonja & Anneke in India!! Omdat ze ik het zielig vindt dat hun internet zo raar doet maar wel jaloers ben op hun huis-tuin-en-keuken-gekko. Bovendien mis ik jullie hier tijdens de feestjes! Het had zo GEZELLIG kunnen zijn!

3. Groetjes aan Willeke in Zuid-Afrika!! Omdat ze alleen maar hard moet werken voor school, terwijl het daar 1000 graden is! De ziel!

4. Inge, omdat ik haar 'trots vind'. Je begint eindelijk je tentamens te maken zoals een echte student dat doet! Niks mis mee!

5. Iedereen die zich nu achtergesteld voelt, want zo ben ik ook wel weer!

Dit weekend maak ik als het goed gaat een uitstapje, en vanavond ga ik naar het concert van Kings of Convenience (wat hoogstwaarschijnlijk een avontuur wordt om alleen al te vinden) Dus volgende keer weer een spannend verhaal vanuit Zuid-Korea!

Tot sinas!

Reacties

Reacties

Dita

Hoera, als ik dit berichtje snel typ, dan ben ik een keer eerder dan Jonne (die volgens mij ALTIJD bij de computer zit) met reageren. Het was verrassend, deze groetenpagina, want hij was niet aangekondigd via de mail.
Marloes, bedankt voor de groeten en ga lekker genieten van het concert (zonder concertmaatje Debbie, maar vast met leuke andere mensen)!
Groetjes terug!

Sonja

Hahaha, ja die gekko zie ik elke dag! en hij heet PUK! :D
Ohja, nog iets om je jaloers over te maken : over 2 weken gaan we naar de RATTENTEMPEL! JAWEL! haha

MAar ik ben jaloers op je schoolspullen! hahah

groentjes!

Simone

Hoi Marloes,

Ik kijk en lees regelmatig bij je hoor. Wat heb jij het gaaf daar zeg. Geweldig. Alleen je eet-avonturen, daar griezel ik wel bij.
Gisteren bij je ouders geweest, de hele hups weer gezien , weer erg gezellig. Er staat een heuze slideshow van jou op het tafeltje te pronken hoor!!!
In ieder geval wilde ik je vanuit Schagen even de groeten doen. We blijven je volgen!!! Baai baai.

Ronald, Linda en Marit

Hai Marloes,

We wilden je bedanken voor je leuke kaartje!
Leuk om te zien dat je ondanks al je geweldige avonturen toch ook aan ons denkt. Vooral Marit vond de kaart leuk. Ze liep er de hele kamer mee door te slepen en ik mocht hem absoluut niet af pakken. Dus inmiddels is hij al een beetje gekreukeld. Sorry!

Veel plezier nog en we blijven je weblog lezen.

Groetjes Ronald, Linda en Marit

Peter, Françoise, Laurence et Olivier de HAAN

Lieve nicht,
In Frankrijk volgen wij met veel plezier je trip. Bedankt voor de kaart. Hoe is het mogelijk dat alles op die foto's er zo enorm clean uitziet. Alles lijkt wel enorm gesteriliseerd. Daarom kun je daar ook van alles "gewoon" eten, wat voor jouw, gezien je reputatie in Frankrijk niet moeilijk zal zijn!
Marloes, als je misschien even tijd hebt, of anders vraag je dat gewoon aan je koreaanse kennissen, een paar foto's van wat armoedigere koreaantjes, (clochards, daklozen? ofzoiets? ) of als die niet (meer?)bestaan in Seoul hoe dat dan kan? Begrijp je wat ik bedoel?
Veel plezier et salut, van ons vieren!

Jonne

verdorie, inderdaad geen mail gehad en achter je moe! Moet toch beter gaan opletten!

En ja, ik zit inderdaad altijd achter mijn computer ;-)

Inge

Hey Marloes!
DEZE HAD IK NOG NIET GELEZEN!
Hoe kan dat nou?
Ik vind jou ook trots, en ga nu maar eens leren voor die hertentamens!
Jammer dat het geld niet op mijn rug groeit, anders had ik even lekker langs gekomen om een weekje of wat mee te feesten!!
Ik zal je nu maar snel weer een kaartje schrijven, en deze dan WEL versturen, want die ander ligt nog steeds op mijn bureau........
Ik ga vanmiddag naar het terras (hoewel het niet echt mooi weer is) en ik zal er een paar op je drinken!
XXXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!