Nog 4 weken..!

Hoi allemaal!

Zoals jullie misschien al weten ga ik over 4 weken (19 februari om precies te zijn) voor ongeveer 5 maanden studeren in Seoul, aan de EWHA Woman's University. Daar ga ik vakken volgen die aansluiten op mijn studie communicatie. Welke dat zullen zijn weet ik nu nog niet, maar ik ga in ieder geval Koreaans volgen! :D

De 19e reis ik samen met mijn klasgenootjes Moniek en Nicolette(http://www.nicoletinseoul.waarbenjij.nu/) van Schiphol naar Hong Kong voor een overstap van 2 uur. Het schijnt daar hypermodern te zijn, dus we vermaken ons vast wel!Vanaf daar vliegen we naar Zuid-Korea!

Eerst moet ik nog een paar weken uitgebreid afscheid nemen van iedereen en een week met school op excursie naar Slovenië!

Ik kom in Seoul trouwens op de campus te wonen in het Samsung International House :D Als het goed is heb ik daar gewoon internet op mijn kamer!

Op dit weblog kun je mijn verhalen lezen en ik zal mijn best doen om er regelmatig foto's op te plaatsen :)

XXX

Marloes

Hopelijk sta ik hier over 4 weken tussen!! :P

Judith

Mloeee!!!
oehh nog eventjes en je gaat lekker daarheen :D haha partyen tussen de spleetogen, ziet er goed uit hierboven!!! ;) we gaan dinsdag nog even lekker uit eten toch :D jaa vet leuk! heb er zin in! nog even gezellig met ze drietjes :) leeuwardeuhhh!!!

kiss Judie

Mathys

Hey Marloes,

Goed dat je een profiel hebt aangemaakt!! Ziet er goed uit, ik ga je avonturen zeker volgen! Adviseer al je reisgenoten er ook een aan te maken svp :)

Greetz!!!

Mathys

Mooie header trouwens!!

Ennekie

Aloha!!
Wat een leuke site heb je..is weer es wat anders dan een waarbenjij.nu!
Ik wens je alvast heeeeel veel plezier in dit o zo gekke land ;) en ik ga uiteraard al je avonturen volgen!!

Dikke kus uit het gezellige India

Mama Dita

Mooie site! Nu al! En je zit ondertussen nog "gewoon" thuis op de bank een filmpje te kijken.
Ik krijg nu wel een gek gevoel in mijn maag, want het wordt steeds meer werkelijkheid......

Sam

Dat feest ziet er pretty neat uit! XD Heel veel plezier daar, zitten daar alleen maar vrouwen op school? Doe mij zo'n school!

Heleen

Heej Marloes,

wat super dat je naar Seoul gaat! Ik wens je heel veel plezier daar!

xx

A n n e

Oeehh spannend marloes! Ik ga het nog druk krijgen met al die waarbenjij's en reismee's haha.
Veel plezier met de voorpret!

X Anne

Arjan B.

Hey Marloes, veel plezier daar in Korea, en doe de groeten aan Kim Jong Ill Duc.

-x-

Arjan

ps. ik krijg nu ook een vreemd gevoel in mijn maag, maar dat kan ook aan mijn avond eten liggen

Tjeerd

Erg leuk Marloes, ik ben benieuwd hoe het daar is en hoe je het daar hebt, en schroom vooral niet met het plaatsen van foto's!!

Groetjes

Marjolein

Oeeh spannend!!! De zenuwen zijn nu zeker al dik aanwezig? :D
Maar de maanden vliegen voorbij, en dan ben je echt een super ervaring rijker!!
Tot over een paar weekjes!
Kus

T.R.

Gruwelijk Marloes. Veel plezier! x tom

claudia

Marloes ga lekker genieten!!!

Hele dikke zoen van mij uit de bahama's!

xxx Claudia

Laurens

Klinkt als een mooi avontuur!!

Prachtige header idd :)

Sonja

Had ik hier nog niet op gereageerd? hmm!
Good luck girl! Maar eerst nog even Slovenië overleven, maar ik vertrouw erop dat dat goedkomt :P

Tot mails/krabbels/fax/sms/msn/waarbenjij.nu/riesmee.nl's!

xx Sonja

Moniek

Hoii, spannend hoor! Ben benieuwd hoe het is daar in Seoul!;) Liefss

lisa g

hee marlozer

ik ben nu haast wel verplicht je te spammen na al die trouwe fanmail die je bij mij hebt achter gelaten (: kan het filmpje helaas niet zien want ik ben op mn werk maar het wordt vast FANTASTISCH ik wens je echt oneindig veel plezier en succes en ik zie je in de zomer?

<333 xx

Bram

Hey!
Bedankt voor het compliment! Jouw hele site is geweldig, vooral die kleur contrasten :) Net als je header, ook wonderschoon! Sponsored by Canon misschien? ;)
Greetz

Annemiek

Heej Marloes,

komt nu snel dichterbij..!! Passen jullie goed op elkaar??
Xx Annem

Carla en Klaas

Hey Marloes,

Wij wensen je alvast een hele goede reis en ontzettend veel plezier in Seoul! Uit de ervaringen van onze meiden weten we dat de komende 5 maanden een deel van je leven zal worden dat je nooit meer zult vergeten en waar je later vast met heel veel plezier op terugkijkt! Maak er wereldse maanden van!!

Annemiek

Ja, ben ik weer, Haha het was officieel een mask-party alleen hadden sommigen zich wat meer uitgedost haha :) Jij succes met je hond en inktvis.. lijkt mij ook niet zo lekker.. hihi, maar allereerst succes met de vliegreis morgen..!! Xx Annem

Wi & Asia Straathof

Marloes,
Hele goede vlucht en geniet daar ,in Korea ! Wij houden jou in de gaten ! Zo, zijn jullie in Noord Holland en op eens zit iedereen in een andere uithoek van de weereld ! Best bijzonder ! Zie en beleef ! Heel dapper om zo'n reis te ondernemen ! Pas goed op je zelf !
Wij kijken uit naar jou verhalen, maar eerst stappen wij aanstaande vrijdag 22 feb zelf op de vlucht naar Delhi ! Idereen gaat ...wij ook !!! Hahaha!!!!!Groetjes !!!
W&A

Papa

Mooi dat je (jullie) er bent(zijn)!

Joke en Kees

Het is al 5maart bij jullie,Marloes gefeliciteerd met je
verjaardag.Maak er een gezellige dag van,dat zal wel lukken met elkaar. Je hebt al veel gezien zo te lezen in je leuke verslagen.Nog een gezellige tijd toegewenst van tante Joke en oom Kees

Loek

Marloes wat zit er allemaal in de cocktail soju? Misschien vind ik het ook wel lekker?

Yolanda

Je maakt voldoende mee, je hebt tijd te kort....
Het is elke keer weer leuk om te lezen, ga vooral zo door.
Zoals je inmiddels wel weet hebben wij net een witte paas achter de rug, hebben heerlijk gecampeerd.
Veel plezier en een dikke kus van ons. x x

Emma

Hallo!
Ik wil over een tijdje ook op uitwisseling naar Korea.
Met welke organisatie ben je gegaan? Ik hoop dat je gaat reageren op mijn berichtje want ik zie dat het al een tijdje geleden is.
Ik vond het super om je verhaal te lezen en kan zelf niet wachten!
Groetjes